فرماندار شهرستان تفت با حضور در مجموعه مزارع جعفرآباد و علی آباد متوسلیان از نزدیک در جریان مسائل این مجموعه بزرگ کشاورزی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" یکی از محور های توسعه شهرستان تفت را حوزه کشاورزی عنوان کرد و گفت: کشاورزان شهرستان تفت با همت بالا و تلاش بی وقفه خویش توانسته اند به رغم همه مسائل و مشکلات در عرصه کشاورزی دستاوردهای مهمی را به دست آورند که جای قدردانی دارد.

 وی یکی از عرصه های توانمندی شهرستان تفت را عرصه کشاورزی ارزیابی کرد و گفت: توجه به نیاز ها و مسائل کشاورزان از اولویتهاست و مسئولان باید با دقت نظر در جهت حل مسائل این عزیزان تلاش کنند.

فرماندار تفت با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در مجموعه مزارع جعفرآباد و علی آباد متوسلیان، از تلاش های صورت گرفته در این رابطه قدردانی کرد. وی با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده برای این مجموعه کشاورزی در آبیاری تحت فشار، دستورات لازم را برای رفع مشکلات موجود صادر کرد.

 

گفتنی است گونه ای پرنده خاص با سوراخ کردن لوله های آبیاری تحت فشار، مشکلاتی را برای این مجموعه کشاورزی ایجاد کرده است.

مجموعه مزارع جعفرآباد و علی آباد متوسلیان در زمینی به مساحت 66 هکتار و کشت 33 گونه بادام از جمله گونه نادر دیرگل از مجموعه های بزرگ در این عرصه به شمار می آید. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا